Оновлений електричний кросовер Lexus RZ, який спочатку був запущений у Європі, офіційно дебютував у Сполучених Штатах. Значним покращенням є поява нового флагманського варіанту Lexus RZ 550e F Sport, розробленого для покращеної динаміки, покращеного візуального ефекту та неперевершеного досвіду водіння. Ця модель не лише демонструє сміливіший зовнішній дизайн, але й включає свіжі елементи в салоні, а також технології, спрямовані на відтворення відчуття від керування традиційним спортивним автомобілем з бензиновим двигуном.
Lexus RZ 550e F Sport може похвалитися переробленим аеродинамічним обвісом, який підкреслює спортивну сутність автомобіля. Інтер'єр виконаний у двоколірній гамі: поєднання чорного та темно-сірого кольорів, доповнене контрастною синьою строчкою на сидіннях, що надає салону більш просунутого та вишуканого вигляду. Декоративні акценти в інтер'єрі мають характерний мікрогеометричний візерунок, який не тільки візуально виділяється, але й відображає ретельну увагу до деталей. У передніх сидіннях використовується спеціальна пінопластова набивка, яка забезпечує покращену підтримку тіла під час поворотів та динамічного розгону, тим самим підвищуючи комфорт та контроль під час керування.

Окрім естетичних оновлень, флагманська версія кросовера також оснащена передовими технічними функціями. Lexus RZ 550e F Sport оснащений системою повного приводу Direct4 з двома двигунами, що генерує сукупну потужність 408 кінських сил, що робить його найпотужнішим варіантом у лінійці RZ. Крім того, ця модель включає систему, яка штучно імітує звук бензинового двигуна, спрямовану на забезпечення більш звичного водіння для тих, хто звик до традиційних автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Салон включає функцію імітації перемикання передач для покращення інтерактивності під час керування, незважаючи на те, що трансмісія електромобіля є безступінчастою.
Незважаючи на появу нового варіанту преміум-класу, залишаються доступними менш потужні версії. Модель початкового рівня на американському ринку продовжує залишатися передньопривідним Lexus RZ 350e, який був оновлений, щоб забезпечити 224 кінські сили — на 20 к.с. більше, ніж у попередника. Замість моделі RZ 450e, яка мала двомоторну установку потужністю 313 к.с., компанія тепер пропонує RZ 500e, яка видає 381 к.с. Ця реструктуризація модельного ряду ілюструє прагнення Lexus до підвищення продуктивності в секторі електромобілів.

Що стосується силового агрегату, то обидві версії RZ 350e та RZ 500e оснащені тяговим акумулятором ємністю 74,7 кВт⋅год, здатним забезпечити запас ходу 483 км та 418 км відповідно, згідно з оцінками виробника. Натомість високопродуктивний RZ 550e F Sport оснащений дещо більшим акумулятором ємністю 77 кВт⋅год, але завдяки вищій вихідній потужності та спортивним налаштуванням, його запас ходу оцінюється в 362 км. Усі ці цифри отримані в результаті внутрішніх випробувань Lexus і ще не підтверджені Агентством з охорони навколишнього середовища США (EPA).
Продажі оновленого Lexus RZ у США розпочнуться цієї осені, що дозволить компанії запустити нову модель до типового осіннього сплеску продажів автомобілів. З появою спортивної топової версії та покращеними технічними характеристиками, модель отримала оновлену ієрархію обладнання, що позиціонує її для кращої конкуренції на ринку преміальних електричних кросоверів, який все частіше заповнюється такими брендами, як Tesla, BMW та Mercedes-Benz.

Источник: news.infocar.ua



