Італійська фірма Mole Urbana, заснована знаним промисловим творцем Умберто Палермо, явила свіжий проект електрокара з назвою Malya. Цей транспортний засіб повинен стати закономірним продовженням задуму сталої та прийнятної мобільності, яка об’єднує невеликі габарити, сучасний вигляд та функціональність для щоденного використання як у міських умовах, так і за їхніми межами.
Malya представляється як крок вперед порівняно з легкими електричними квадроциклами категорій L6e та L7e, котрі Mole Urbana вже виготовляє на своїй фабриці в Орбасано – околиці Турина. Там нині випускаються моделі серії Mole Urbana Running, початкова версія яких оцінюється від 11 200 євро. Новий задум Malya спрямований на створення цілком нової категорії транспортних засобів у європейському законодавстві – так званої E-car, що має заповнити прогалину між електричними квадроциклами та повноцінними легковими автомобілями. Її ціль – зробити електромобільність більш доступною та практичною для щоденного споживача.
За планом розробників, Mole Urbana Malya – це не просто концепт, а відчутний крок до створення нової мобільної схеми. Вона повинна стати знаком гнучкої та екологічної мобільності, що відповідає сучасним екологічним вказівкам ЄС. На відміну від більшості міських електрокарів, Malya розроблена не лише для тісних вулиць мегаполісів, але й для подорожей у передмістя або навіть на автостради, пропонуючи універсальність та більшу свободу переміщення.

Ззовні автомобіль відрізняється впізнаваним стилем від студії Umberto Palermo Design – квадратні форми, рамна будова та корисні елементи створюють враження міцного, утилітарного, але разом з тим елегантного автомобіля. Особливо цікаво виглядають три круглі віконця у передніх стійках кузова – деталь, що дарує Malya власного характеру.
Габарити новинки становлять 3,75 метра у довжину, 1,6 метра у ширину та 1,45 метра у висоту. Водночас салон розрахований на п’ятьох пасажирів, а багажник, як обіцяють розробники, буде достатньо містким для цього класу. Отже, Mole Urbana Malya переважає багато нинішніх моделей у сегменті мікроелектрокарів, зокрема таких, як Dacia Hipster, котрий має лише чотири посадочні місця.
Щодо технічної складової, поки що відомо небагато. В основі автомобіля лежить електрична платформа відкритої структури, яка може бути пристосована не лише для повністю електричного приводу, а й для інших «екологічних рішень», наприклад, гібридних систем або альтернативних джерел енергії. Такий підхід дозволяє компанії залишатися гнучкою та оперативно реагувати на технологічні зміни та майбутні норми ЄС.

Malya не є просто дизайнерською вправою. Вона втілює намір Mole Urbana закріпитися як нового, вагомого гравця на європейському ринку електромобільності. Компанія має намір запропонувати транспорт, що поєднує новаторство, екологічність і доступність, відкриваючи шлях до нової категорії транспортних засобів, що дають змогу людям пересуватися ефективно, ощадливо та без шкоди для навколишнього середовища.
Сам Умберто Палермо наголошує, що роль дизайнера у сучасному автомобілебудуванні полягає не тільки у створенні красивої форми, а й у пошуку глибших рішень, які відповідають реальним потребам людей.
«Завдання дизайнера – спостерігати, аналізувати та пропонувати практичні рішення, що забезпечують зручність користувача. Для дизайнерського дому важливо не лише створювати гарні речі, а заохочувати народження ідей, які формують майбутнє», – пояснює Палермо.
Поки що не повідомлено, коли Mole Urbana Malya з’явиться у продажу і скільки вона коштуватиме, проте компанія відверто заявляє про амбіції перевести цей проект у серійне виробництво після затвердження нової категорії E-car на рівні Євросоюзу.

Источник: news.infocar.ua



