Mercedes-Benz V-Class отримав незвичайну модифікацію. Мінівен трансформували у мобільний накопичувач енергії з великою акумуляторною батареєю, сонячними панелями та безконтактною зарядкою.
Прототип іменували ELF (Experimental Lade Fahrzeug — «Експериментальний зарядний транспортний засіб»). Його деталі оприлюднили на офіційному веб-сайті німецької автомобільної компанії.
Новий Mercedes ELF — унікальна пересувна лабораторія, що вивчає можливості різних методів заряджання та застосування авто як резервуару енергії. Її створили на основі моделі EQV — електрифікованого Mercedes-Benz V-Class.

Електричний автомобіль Mercedes ELF обладнаний акумулятором місткістю 100 кВт·год і сонячними колекторами на даху. Він має функцію реверсивної зарядки, тобто може виступати в ролі великого павербанка. Подібний режим трапляється у багатьох сучасних електрокарах, але в Mercedes-Benz розширили його функціональність. Є три режими роботи реверсивної зарядки:
- V2L — живлення електричних пристроїв;
- V2H — забезпечення живлення будинку (заряду вистачить на 2-4 доби);
- V2G — передача енергії від машини до електричної мережі.

Реверсивна зарядка може здійснюватися як змінним, так і постійним електрострумом. Дана функція надзвичайно корисна під час блекаутів, а також дає змогу заощадити кошти – заряджати електрокар вночі за пільговим тарифом і застосовувати цю електроенергію в періоди пікових навантажень на електромережу.
Окрім того, електромобіль Mercedes-Benz V-Class обладнаний відразу декількома різними зарядними пристроями. Зокрема, встановлений стандартний роз’єм CCS, що підтримує потужність до 900 кВт. При такому режимі заряджання акумулятора триває 10 хвилин.
Додатково, є високошвидкісний порт MCS, розрахований на 1 Мегават потужності – його розробили для електричних вантажівок і автобусів з великими батареями. Також присутня інноваційна система бездротового заряджання в днищі електрокара.

Источник: news.infocar.ua



