Компанія Mazda представила нову версію електричного седана EZ-6 спеціально для китайського ринку під назвою Sport Edition. Ця модель не лише демонструє вдосконалений стиль, але й випромінює візуальну впевненість, спрямовану на підкреслення електрифікованих пропозицій бренду в сегменті середньорозмірних седанів.
Розроблений у рамках спільної роботи Mazda та китайської компанії Changan, EZ-6 є важливим кроком на шляху японського бренду до повної електрифікації. Модель Sport Edition має на меті додати емоційності візуальній привабливості електричного седана, що досягається завдяки глянцевим темно-чорним акцентам, вражаючим червоним гальмівним супортам, унікальним 19-дюймовим легкосплавним дискам та різноманітним ексклюзивним деталям екстер'єру. Загальний дизайн автомобіля передає збалансований динамічний характер, де спортивність та елегантність гармонійно співіснують.
Оновлення поширюються і на інтер'єр. Салон покращено червоним контурним освітленням, яке створює розкішну атмосферу, доповненим поєднанням оббивки сидінь та панелей зі шкіри та алькантари з червоною декоративною строчкою. Примітно, що анатомічні спортивні сидіння забезпечують виражену бічну підтримку, а нове кермо має сплющений нижній сегмент та яскраву вставку «шість годин», що забезпечує водієві підвищене відчуття залученості до енергійного водіння.
З технічної точки зору, Mazda EZ-6 Sport Edition виходить за рамки просто естетичних покращень. За даними Carscoops, китайські споживачі матимуть вибір між двома варіантами силових агрегатів. Перший варіант — це гібридна система, що використовує 1,5-літровий бензиновий двигун, який діє як генератор для живлення електродвигуна. У цій конфігурації бензиновий двигун видає 70 кВт (95 к.с.), а електродвигун — 160 кВт (218 к.с.). Як альтернатива, існує повністю електрична версія, оснащена одним електродвигуном потужністю 190 кВт (258 к.с.), що забезпечує ще більшу потужність та плавніше розганяння.
Стандартна конфігурація EZ-6 Sport Edition включає мультимедійну систему з 14,6-дюймовим сенсорним дисплеєм, 50-дюймовим проекційним дисплеєм доповненої реальності (AR HUD) на базі потужного процесора Qualcomm Snapdragon 8155 та аудіосистемою Sony з 14 динаміками, що позиціонує автомобіль як електромобіль з розширеним рівнем мультимедійних функцій.
Цінова стратегія Mazda залишається конкурентною. Базова гібридна версія з подовженим запасом ходу починається від 161 800 юанів, що приблизно 22 500 доларів США. Повністю електричний варіант починається від 171 800 юанів (близько 23 900 доларів США). Усі клієнти також матимуть доступ до чотирьох комплектацій, що дозволить їм налаштувати конфігурацію відповідно до своїх уподобань, від продуктивності до комфорту.
Источник: news.infocar.ua