Китайський виробник Leapmotor, що є частиною об’єднання Stellantis, офіційно заявив про створення спортивної варіації свого нового електричного хетчбека B05 під назвою B05 Ultra. На китайському ринку модель буде відома як Leapmotor Lafa 5 Ultra. Про це повідомив головний віце-президент компанії Цао Лі під час нещодавньої зустрічі з представниками преси.
Базова модель Leapmotor B05 була вперше продемонстрована на Мюнхенському автосалоні 2025 року. Саме тоді компанія заявила про намір збільшити свою лінійку компактних електромобілів, розрахованих на молодих водіїв. За словами Цао Лі, спортивна версія Lafa 5 Ultra пройшла інтенсивну фазу розробки з упором на динамічні характеристики, стійкість і водночас на яскравість відчуттів від водіння, яка повинна зацікавити молоде покоління. Характерно, що близько 70% клієнтів, які вже оформили попередні замовлення на модель, молодші за 35 років, що підтверджує зростання популярності бренду серед молоді, яка шукає сучасний, технологічний і разом з тим спортивний електромобіль.

За офіційними планами компанії, серійна версія Leapmotor B05 вийде на продаж у Китаї наприкінці 2025 року. А спортивна варіація Lafa 5 Ultra з’явиться на внутрішньому ринку у першій половині 2026 року. Згодом виробник поступово почне експортні поставки на міжнародні ринки, зокрема до Європи, де бренд планує активніше розширювати свою присутність завдяки співпраці зі Stellantis.
Хоча повні технічні параметри Lafa 5 Ultra ще не оголошені, вже відомо, що автомобіль отримає значні зовнішні зміни в порівнянні зі стандартною версією. Зокрема, спортивна версія оснащується новим аеродинамічним комплектом, який містить перероблений передній спліттер, збільшений задній спойлер і глянсово-чорні декоративні деталі. Такі модифікації не тільки покращують візуальне враження від моделі, але й підвищують ефективність притискної сили під час руху на великій швидкості.

Обидві версії моделі — базова і Ultra — оснащуються 19-дюймовими легкосплавними дисками, але спортивна версія відрізняється унікальним оформленням бамперів, дифузора та спойлера, розроблених з урахуванням аеродинамічних вимог. У Leapmotor підкреслюють, що всі візуальні рішення мають не декоративне, а функціональне значення — вони покращують керованість і стабільність автомобіля.
Інтер’єр поки що залишається таємницею, але Цао Лі підтвердив, що салон буде виконано з використанням високоякісних матеріалів, зокрема замшевих поверхонь, які створюють атмосферу спортивного автомобіля. Повну презентацію дизайну інтер’єру компанія планує провести до кінця 2025 року. За попередніми даними, в салоні зроблять акцент на ергономічному розміщенні елементів управління і сучасних цифрових рішеннях.

Окремої уваги варте шасі Lafa 5 Ultra, яке, за інформацією видання CarNewsChina, налаштовувала європейська інженерна команда концерну Stellantis. Вони досягли ідеального розподілу ваги 50:50 між передньою і задньою віссю, що позитивно позначиться на стійкості в поворотах і загальній динаміці водіння. Експерти галузі передбачають, що спортивна версія отримає двомоторну повнопривідну систему, яка дозволить автомобілю забезпечити високу тягу і чудову динаміку на будь-якому покритті.
Побудований на модульній платформі LEAP 3.5, яка підтримує гнучку архітектуру для різних конфігурацій силових установок, Leapmotor B05 Ultra стане найбільш динамічним електричним хетчбеком в лінійці бренду. Передбачається, що запас ходу моделі на одному заряді буде перевищувати 500 км, а розгін від 0 до 100 км/год становитиме менше ніж 5 секунд, що наблизить B05 Ultra до рівня європейських спортивних електричних хетчбеків.

Після виходу на ринок Lafa 5 Ultra конкуруватиме в сегменті компактних електричних хетчбеків з моделями BYD Dolphin, Geely Geome Xingyuan та MG4, проте Leapmotor має перевагу у вигляді підтримки Stellantis, що дозволяє бренду поєднати китайські технології з європейськими стандартами якості та керованості.
Источник: news.infocar.ua



