Китайська фірма Leapmotor офіційно оприлюднила внутрішній простір свого нового електричного хетчбека B05, відомого на внутрішньому ринку як Lafa 5. Автомобіль майже готовий до запуску у виробництво в Китаї, після чого його презентують і на європейському ринку. У Європі інтереси Leapmotor представляє концерн Stellantis, який інтенсивно співпрацює з китайським виробником, намагаючись збільшити свою присутність у сфері доступних електрокарів.
Представлення хетчбека відбулося на автомобільній виставці в Мюнхені, де автомобіль вперше продемонстрували широкій публіці та відкрили можливість попередніх замовлень. У той час внутрішнє оздоблення залишалося таємницею, проте тепер виробник цілком розсекретив салон. Нова модель отримала лаконічний і в той же час високотехнологічний вигляд із панорамним склінням даху, мінімалістичним оформленням та однотонним салоном, виконаним з різних матеріалів, що створюють візуально гармонійний вигляд всього інтер’єру.

Передні крісла можуть розкладатися майже горизонтально, утворюючи рівну поверхню для відпочинку. Центральна консоль має сучасну структуру з прямокутним дисплеєм мультимедійної системи та вбудованою платформою для бездротової підзарядки мобільного телефона. Передня панель зберігає характерні риси моделей Leapmotor — горизонтальні вентиляційні отвори, роздільні екрани панелі приладів і мультимедіа, а також двоспицеве рульове колесо. Подібно до седана Leapmotor B01, центральний тунель дворівневий: у верхній частині розміщені відкриті тримачі для напоїв, а нижче — відсік для зберігання невеликих предметів. В обробці салону використовуються м’яка шкіра або замша.
Модель Leapmotor Lafa 5 / B05 збудована на модульній платформі LEAP 3.5, яка вже стала основою кросовера Leapmotor B10 і седана B01. Габарити автомобіля: довжина — 4430 мм, ширина — 1880 мм, висота — 1520 мм, а колісна база — 2735 мм. Екстер’єр хетчбека виділяється закритою передньою панеллю з інтегрованою світлодіодною смугою, великим нижнім отвором для повітря у формі трапеції, активними жалюзі системи AGS для поліпшення аеродинаміки, а також переднім сплітером і повітряними шторками. У задній частині кузова розташована суцільна LED-смуга, яка підкреслює габаритну ширину автомобіля.

Серед відмінних особливостей моделі — безрамні двері з висувними ручками, 19-дюймові диски коліс і збалансований розподіл ваги 50:50 між передньою і задньою осями, що має гарантувати стабільність і передбачуваність керування. У Китаї покупцям запропонують шість варіантів забарвлення кузова: Electric Yellow, Storm Grey, Starry Blue, Morgan Pink, Galaxy Silver і Metallic Black.
На внутрішньому ринку Lafa 5 буде доступна з одним електричним двигуном, розміщеним на задній осі. Згідно з офіційними даними, його випускає CRRC Times Electric Drive, і він видає пікову потужність 132 кВт (180 або 218 к.с., залежно від комплектації). Енергію забезпечує літій-залізо-фосфатна батарея (LFP), яку поставляють компанії Jiangsu Zhengli New Energy і Gotion High-Tech, а складанням акумуляторного блоку займається Lingxiao Energy Technology. Найбільша швидкість автомобіля становить 160 км/год.

Офіційний пробіг на одній зарядці за китайським циклом CLTC коливається від 515 до 605 км, залежно від версії та ємності акумулятора. У стандартну комплектацію входить антиблокувальна система ABS від ZF Automotive Systems Shanghai, електронний самописець подій EDR, а також додатковий модуль ETC для автоматизованої оплати на платних дорогах.
Для китайського ринку Leapmotor розробив і передовий автопілот з лідаром, встановленим над лобовим склом. Однак для європейської версії B05, згідно з попередніми відомостями, цей комплекс не передбачений — можливо, з огляду на вартість і відповідність сертифікаційним вимогам.

Європейський запуск моделі запланований після дебюту в Китаї, який відбудеться в жовтні 2025 року, а публічна демонстрація очікується на Гуанчжоуському автосалоні в листопаді. У Китаї продажі почнуться наприкінці року, тоді як у Європі перші поставки почнуться в 2026-му. Крім того, виробник підтвердив, що в першій половині 2026 року почнуться поставки більш потужної модифікації Leapmotor B05 Ultra, орієнтованої на динамічні характеристики та преміальні комплектації.
Модель Leapmotor Lafa 5 / B05 стане конкурентом для BYD Dolphin, Geely Geometry Xingyuan та MG4, пропонуючи аналогічний рівень продуктивності, але з акцентом на сучасний дизайн, високу якість оздоблення та технологічне наповнення.

Источник: news.infocar.ua



