Ford активно змінює свою модельну стратегію, переміщаючи акцент зі звичайних бензинових автомобілів на електрифікацію як у звичайних, так і в спеціалізованих високопродуктивних категоріях. Важливою віхою в цьому починанні стане запуск Puma Gen-E, динамічного електричного варіанту моделі, яка прагне стати новою емблемою «зарядженого» руху на європейському ринку.
За словами Яна Херцога, керівника відділу європейського маркетингу продуктів Ford, потужніший електричний варіант уже знаходиться в розробці, і він або доповнить існуючу Puma Gen-E, або стане ключовим аспектом майбутнього покоління. Ця ітерація може похвалитися значно покращеною силовою установкою, оновленою підвіскою, покращеним шасі та екстер’єром, який підкреслить енергійний характер моделі.
Наразі Puma Gen-E, яка нещодавно перейшла на повністю електричну, доступна в одній базовій версії з одним електродвигуном, який видає 166 кінських сил і 290 Нм крутного моменту. Ця установка продається як універсальний міський кросовер з легким динамічним нальотом. Незважаючи на це, Ford, схоже, готує платформу для більш орієнтованої на продуктивність версії – електричної «ST», яка має служити сучасним продовженням культової спортивної лінії, яку раніше втілювали бензинові Fiesta ST, Focus ST і навіть варіанти RS.
Важливо пам’ятати, що лінійки ST і RS були невід’ємною частиною бренду Ford у Європі протягом багатьох років, і їх відсутність у зв’язку з переходом на електрифікацію залишила помітну прогалину для любителів енергійного водіння. Тепер, схоже, компанія готова знову запровадити ці значки, але в новому – електричному – контексті.
Однак, як зазначає Херцог, навіть спортивний варіант Puma Gen-E не протистоїть Mustang Mach-E GT, який наразі носить титул найпотужнішої електричної моделі Ford завдяки подвійним електромоторам, які генерують 480 кінських сил. Цей електричний кросовер, орієнтований на преміум-сегмент, активно закріплює свою присутність на європейському ринку і навіть став містком між ентузіастами традиційних Mustang і майбутнім поколінням електромобілів.
У світлі тенденцій ринку, що розвиваються, представлення спортивного варіанту Puma Gen-E стане не лише частиною внутрішньої реструктуризації модельного ряду Ford, а й відповіддю на загострення конкуренції у сфері «електричних хот-хетчів» і компактних кросоверів із розширеними динамічними можливостями. Як зазначає Auto Express, Ford ST і RS у цьому новому електричному форматі, ймовірно, конкуруватимуть з Mini JCW EV, електричним Volkswagen GTI, а також оновленими гарячими моделями від Peugeot GTI, які також мають вийти на ринок у найближчі роки.
Однією з найактуальніших проблем залишається термін. На даний момент точний графік випуску варіантів «ST» або «RS» електричних моделей Ford не розголошується, що говорить про обережність бренду в прогнозуванні попиту. Компанія ретельно аналізує ринкові тенденції, реакцію споживачів на початкову версію Puma Gen-E, і обережно не поспішає з остаточними оголошеннями, щоб переконатися, що вони виходять на ринок у найбільш сприятливий момент. Це також відображає стратегію адаптивного переходу, коли бренд поважає традиції своїх шанувальників, поступово спрямовуючи суть бензинових моделей у сферу електрики, зберігаючи ідентичність свого бренду.
Источник: news.infocar.ua