Кросовер Honda P7 виявився значно дешевшим за побратима S7

Японський автовиробник керує двома спільними підприємствами в Китаї: Dongfeng-Honda і GAC-Honda. Обидві компанії випустили відповідні електричні кросовери: S7 та P7, причому варіант GAC виявився значно доступнішим, ніж аналог.

Як повідомляє CarNewsChina, в Китаї представлений електричний кросовер GAC-Honda P7 зі стартовою ціною 199 900 юанів ($27 200). Цей вихід на ринок змусив Dongfeng-Honda знизити ціну на брата P7, позашляховик Honda S7, на 60 000 юанів (8 160 доларів), оскільки його початкова ціна становила 259 900 юанів (35 360 доларів).

Спочатку очікувалося, що обидві моделі стануть першими представниками суббренду Ye в Китаї; однак пізніше Honda вирішила припинити випуск нового бренду, в результаті чого кросовери були представлені на китайському ринку під брендом японського автовиробника.

Dongfeng-Honda S7 дебютувала першою на початку березня 2025 року. Через місяць її аналог GAC-Honda P7 вийшов на ринок за значно зниженою ціною, незважаючи на те, що обидві моделі майже ідентичні. Основні відмінності між ними полягають у різноманітному дизайні бамперів, а також фар і задніх ліхтарів.

Розміри GAC Honda S7 відповідають розмірам моделі Dongfeng: 4750/1930/1625 мм при колісній базі 2930 мм. Інтер’єри обох кросоверів також мають численні спільні елементи. Крім того, коробки передач S7 і P7 однакові.

Базові моделі оснащені електродвигуном задньої осі потужністю 200 кВт (268 к.с.) і 420 Нм крутного моменту, а також батареєю NMC ємністю 89,8 кВт/год, що забезпечує запас ходу в 650 кілометрів. Повнопривідні версії топового рівня забезпечують загальну потужність 350 кВт (469 к.с.) і 770 Нм крутного моменту. Ємність їх батареї становить 100 кВт/год, що забезпечує запас ходу до 630 кілометрів на одному заряді.

Випуск GAC-Honda P7 за значно нижчою ціною став несподіваною та досить небажаною невдачею для Dongfeng-Honda. Повідомляється, що компанія швидко вжила заходів, щоб скоригувати розмітку на S7, щоб узгодити її з P7, щоб уникнути втрати позицій у внутрішній конкуренції.

Тим не менш, аналітики відзначають, що, враховуючи постійне зниження продажів Honda в Китаї, підхід автовиробника до представлення двох схожих продуктів з самого початку здавався помилковим. Обидві моделі в першу чергу змагатимуться за ту саму консервативну клієнтуру, тоді як інші споживачі, швидше за все, оберуть такі бренди, як BYD, Xpeng або Zeekr.

Источник: news.infocar.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *