Після появи першого електричного пікапа Radar R6, на китайському ринку тепер представлена більш доступна версія, відома як King Kong. Обидві моделі починають завойовувати популярність на міжнародних ринках.
Radar R6 відзначається тим, що є першим серійним повністю електричним пікапом Китаю. Зараз він виходить на нові зарубіжні ринки. Як зазначає Electrek, враховуючи, що електричний пікап вже є бестселером у Китаї, існують питання щодо його потенційної привабливості для споживачів на світовій арені.
Geely представила бренд Radar у 2022 році, проголосивши його «першим у Китаї повністю електричним брендом автомобілів для активного відпочинку». Початкова ціна першої моделі, Radar R6, становила 25 000 доларів США (178 800 юанів).
R6 — це повністю електричний пікап, побудований на платформі SEA від Geely, яка також служить основою для електричного мінівена Volvo EM90, доступного в Китаї.
Він пропонується з трьома конфігураціями акумуляторів: 63 кВт⋅год, 86 кВт⋅год та 100 кВт⋅год, що забезпечує запас ходу до 632 км (392 милі) з плавним циклом руху.
Radar R6 домінував на ринку електричних пікапів у Китаї протягом останніх двох років (2023-2025), захопивши понад 50% частки ринку. Спираючись на цей успіх, Geely почала експортувати модель до нових регіонів, включаючи Таїланд, де вона носить бренд Riddara.
Ріддара зараз доступна у понад 50 країнах та регіонах, що охоплюють частини Європи, Близького Сходу, Азії, Центральної та Південної Америки.
«У 2025 році Geely Riddara вступить у новий етап глобальної співпраці», – заявив генеральний директор бренду пан Лін Шицюань під час конференції, що відбулася раніше цього року.
Бренд міцних електромобілів має намір вийти на ринки, що розвиваються, такі як Таїланд, Саудівська Аравія та Бразилія, з метою продати 30 000 одиниць та утвердитися як «лідер ринку пікапів NEV у кожному регіоні».
Radar стверджує, що R6 (RD6) — це «більше, ніж просто пікап», який може похвалитися унікальними характеристиками керованості, подібними до характеристик позашляховика. Міжнародна версія доступна як із заднім, так і з повним приводом.
Більш міцний повнопривідний варіант пропонує буксирувальну здатність до 3000 кг, подолання броду 81 см і може розганятися від 0 до 100 км/год лише за 4,5 секунди.
Для порівняння: модель Tesla Cybertruck AWD має запас ходу 517 кілометрів (EPA), буксирувальну здатність 5456 кг та розганяється від 0 до 100 км/год за 4,1 секунди.
У Китаї компанія Radar представила більш економічну електричну вантажівку під назвою King Kong. Її початкова ціна становить 99 800 юанів, що приблизно 13 700 доларів США. Вона доступна з опціями заднього та повного приводу та пропонує запас ходу до 605 км із циклічним керуванням (CLTC).
Источник: news.infocar.ua