Ще до офіційної презентації, найновіший електричний Porsche Cayenne вже потрапив у заголовки газет, досягнувши рекордного часу в категорії позашляховиків на шанованому чемпіонаті British Championship Hillclimb, який відбувся на культовій трасі Шелслі-Уолш у Великій Британії. Хоча модель все ще проходить передсерійні випробування, прототип цього нового електричного кросовера не лише взяв участь у гонці, а й здобув перемогу у своєму класі, значно випередивши всіх суперників.
Електричний Cayenne успішно подолав 914-метрову дистанцію за 31,28 секунди, що на чотири секунди швидше за попередній рекорд для повнопривідних позашляховиків. Прототипом керувала професійна автогонщиця Габріела Зилкова, яка виступає за заводську команду Porsche у Формулі E. Це досягнення стало не лише маркетинговим кроком, але й справжньою демонстрацією технічної майстерності нової моделі в реальних умовах.
Естетично автомобіль з'явився на трасі закамуфльованим, проте він не приховував своєї електричної ідентичності – напис Cayenne, виконаний у неоновому стилі, був чітко помітний на кузові, а загальна ліврея була виконана у футуристичній кольоровій гамі в електростилі. Це свідчить про те, що бренд навмисно використав цю публічну презентацію як попередній перегляд майбутньої флагманської електричної моделі, тримаючи технічні деталі в таємниці.
Цікаво, що цей конкурентний дебют збігся зі зміною стратегії Porsche щодо електромобілів. Кілька років тому Штутгарт серйозно розглядав ідею повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння з модельного ряду Cayenne, за винятком легендарного 911, очікуючи, що до 2030 року до 80% продажів припадатиме на електромобілі. Однак поточна ринкова ситуація вимагала перегляду цих планів. Зараз компанія готується до одночасного розвитку двох шляхів: з одного боку, створення повністю електричної версії Cayenne, а з іншого, продовження виробництва поточного покоління з V8, орієнтованого на традиційних шанувальників бренду.
Источник: news.infocar.ua