Один з провідних європейських додатків для багатокористувальних таксі, Freenow, опублікував звіт під назвою «Ключові показники сталого розвитку 2024», який висвітлює прогрес електрифікації таксі на всьому континенті.
Схоже, що частка електромобілів у Європі зростає, проте цьому прогресу все ще перешкоджають високі ціни, неадекватні зарядні станції та зменшення державних стимулів.
У 2024 році 47% усіх поїздок на платформі Freenow здійснювалися на повністю електричних або частково електричних таксі. Експерти цієї європейської служби мультимобільності, яка працює у понад 150 містах, також опублікували ще один звіт «Основні моменти сталого розвитку 2024».
Міста з найбільшою часткою електрифікованих транспортних засобів включають Париж, Лондон, Відень, Варшаву та Мілан. У цих місцях від 70% до 83% автопарку Freenow складається з повністю або частково електрифікованих транспортних засобів.
Такі міста, як Гамбург і Дублін, є лідерами з найбільшою часткою повністю електричних таксі. Польща, Франція, Австрія, Іспанія та Італія також повідомляють про високий рівень частково електрифікованих транспортних засобів, таких як гібриди та гібриди з підзарядкою від мережі, що свідчить про помітний перехід до сталої мобільності.
Дослідження підкреслює зростання у Великій Британії, де 78 відсотків транспортних засобів на платформі Freenow електрифіковані, причому майже 72 відсотки поїздок здійснюються на частково електрифікованих транспортних засобах.
Однак, такі міста, як Брайтон та Единбург, спостерігають повільніші темпи впровадження повністю електричних моделей, головним чином через високі початкові витрати та обмежену державну підтримку.
«Скорочення державних субсидій, таких як грант на таксі з підзарядкою від мережі, створює значний виклик. Для багатьох незалежних водіїв фінансовий тягар переходу на електромобілі є просто надто значним. Нам потрібна стабільніша та довгострокова підтримка з боку урядів, щоб зробити електрифікацію можливою для водіїв, особливо на таких ринках, як Велика Британія», – заявив Фелікс Бранд, головний директор зі стратегії Freenow.
І навпаки, такі міста, як Гамбург і Дублін, роблять кроки у впровадженні електричних таксі. У Гамбурзі, де базується компанія, понад 600 з 3000 її таксі повністю електричні, і 85 відсотків з них доступні на платформі Freenow.
Автопарки в цих та інших великих містах розширюються. Ініціатива охоплює лізинг транспортних засобів, доступ до мережі швидкісної зарядки, комплексне покриття технічного обслуговування та платформні стимули, такі як пріоритетне бронювання, що сприяло збільшенню кількості електричних таксі в місті.
Ця модель вже розглядається на інших ринках, таких як Польща, де гібриди продовжують бути більш популярними, ніж повністю електричні таксі. У довгостроковій перспективі вона являє собою цілісний підхід до вирішення інфраструктурних, фінансових та операційних проблем.
Источник: news.infocar.ua