Dacia оновила свій недорогий електрокар Spring

Електричний хетчбек Dacia Spring, що зарекомендував себе як істинний втілення доступної електромобільності в Європі, отримав «значне» покращення. Зберігаючи помірну вартість, виробник помітно поліпшив швидкісні характеристики та технічні показники моделі, зробивши її більш привабливою для більшого кола покупців.

Новий Dacia Spring EV пропонується у двох версіях, які прийшли на заміну минулим моделям із віддачею 45 і 65 к.с. Тепер базова комплектація моделі, котра раніше демонструвала тільки 44 к.с. (33 кВт), має 70 к.с. (52 кВт), а потужність топового варіанту збільшилася з 64 к.с. (48 кВт) до 100 к.с. (74 кВт). Таке вдосконалення кардинально змінило відчуття від водіння автомобіля. Якщо раніше Dacia Spring з 45-сильним мотором розганялася до 100 км/год за довгі 26,2 секунди, то тепер нова модифікація Spring 70 долає цю ж відстань лише за 10,3 секунди. Найпотужніший Spring 100 справляється з цим завданням ще краще — за 6,9 секунди при прискоренні з 80 до 120 км/год, а до 100 км/год він розганяється орієнтовно за 9,6 секунди.

Для співставлення, попередні моделі з двигунами на 45 і 65 к.с. показували відповідно 26,2 і 14 секунд під час розгону у проміжку 80-120 км/год, отже, новий Spring став у декілька разів жвавішим. Обертовий момент збільшився приблизно на 20%, що надає більш впевнене прискорення при обгонах і виїздах на магістраль.

З метою забезпечення стійкості автомобіля навіть за умови значно підвищеної потужності, інженери Dacia встановили стабілізатор поперечної стійкості — цей компонент вперше з’явився у технічних характеристиках моделі. Крім того, було переналаштовано амортизатори та пружини підвіски, а також модернізовано систему гальмування. Це поліпшило точність керування, а також зробило поведінку автомобіля більш передбачуваною навіть на високих швидкостях.

Оновлений Spring отримав нову літій-залізо-фосфатну (LFP) батарею місткістю 24,3 кВт-год. Хоча запас ходу залишився тим самим — 225 км за вимірювальним циклом WLTP (або приблизно 140 миль у перерахунку), завдяки покращеній енергоефективності та оновленому зарядному обладнанню автомобіль став більш практичним у щоденному використанні. Потужність вбудованого зарядного пристрою збільшено з 30 до 40 кВт, що дозволяє зарядити акумулятор від 20 до 80% всього за 29 хвилин на швидкісній станції DC. При підключенні до типового настінного зарядного пристрою потужністю 7 кВт повна зарядка з 20 до 100% займає приблизно 3 години 20 хвилин.

Незважаючи на суттєве поліпшення характеристик, Dacia зберегла основну перевагу Spring — його прийнятну вартість. Хоча офіційний цінник оновленої версії ще не оголошено, представники компанії натякають, що він залишиться близьким до вартості поточної генерації, яка починається від 19 тисяч євро.

Источник: news.infocar.ua

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *